joi, 9 decembrie 2010

In lucru

Am decis ca de acum inainte sa postez si cateva din creatiile care sunt in lucru.
Din vara, de cand am facut aceasta steluta tridimensionala (care mi-a placut enorm de mult, dar pentru mine a fost o mare provocare tinand cont de dificultatea creatiei si de nivelul meu ) nu m-am hotarat ce va fii aceasta ca produs finit si am zis sa le postez daca tot exista .
Nici pana azi nu am decis ce sa fac cu ea ,noroc ca vine Craciunul si mi-a venit o idee...daca tot nu sunt hotarata ce sa fac "din ea" si tot vine Craciunul .......de ce sa nu imi aduc aminte de prima mea provocare in domeniul asta ,chiar daca nu este creatia mea (ca idee si tipar) ca majoritatea produselor facute de mine.Eu pentru steluta si nu numai, trebuie sa ii multumesc unei tipe care face tot felul de tutoriale ,pe nume Sara.
Steluta este tridimensionala si are si 2 mici sfere :lapislazuli si howlit ( improvizatie - ptr ca ramanea un gol la mijloc care trebuia "umplut" la sfarsit cu margeleutele miyuki si nu mi-a iesit asa cum trebuia ).Steluta se face din 5 parti care se cos la final unele de celelalte .


De aceea voi incepe de acum cu prima creatie care este in lucru.Este urmatoarea piesa din colectia ByEli Sidef  .Bineinteles ca are 2 fete , dar de data asta fetele sunt destul de  diferite una de cealalta.Si tocmai aici e provocarea ........dar vom vedea ce va iesi :)).


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu